INFORMA'T · PARTICIPA · DEBATEIX · COL.LABORA · COMENTA'NS· DONA'NS LA TEVA OPINIÓ

13 de des. 2009

CASA DE LA JOVENTUT DE LA CANYADA

Els Veïns de la Canyada que acudiren en juny a la Junta de Barri decidiren per amplia majoria dedicar els pressupostos participatius del barri a construir una Casa de la Joventut a la Canyada.

La idea dels pressupostos participatius es que els veïns, en votació, dedecideixen a que dediquen el pressupost que els correspon (per població del barri i per relació de nombre d’assistents/veïns) i una vegada elegit el projecte representants del barri es reuneixen amb l'Ajuntament per a anar concretant-ho.

Les primeres reunions amb l'Ajuntament ja s'han realitzat i ara la Junta de Barri ha de proposat al Ajuntament que característiques vol que tinga la Casa de la Joventut que es construirà. Per exemple, saló d'actes, projector de cine, jardí, que tinga taula de ping pong, que estiga cèntrica, o prop del metro... o el que creguem necessari.

La Casa de la Joventut ha de ser cosa de tots i ara es el moment d
e fer totes les propostes que creguem necessàries, doncs si no després ens lamentarem. Qualsevol idea que se us ocorrega deurà ser tinguda en comte.

Joves Compromisos Amb Paterna anem a acudir a la Junta de Barri
(dilluns 21 de desembre, 20h Centre Social de la Canyada) per a dur totes les nostres propostes, per això, si teniu qualsevol proposta podeu fer-nos-la arribar per un comentari al blog o per correu a jovescompromesosambpaterna@hotmail.com), també podeu acudir AQUEST DIMECRES 16 a les 22h al Burana, on hem quedat per a parlar d’aquest i altres temes, o anar directament a la reunió de la Junta de Barri del dilluns 21.

ESPEREM LES VOSTRES IDEES!

Dona'ns la teva opinió mitjançant comentaris: Quines característiques creus que deuria tindre la Casa de la Joventut de la Canyada? On creus que deruia estar situada? Que creus que necessita aquest lloc?

3 comentaris:

Anònim ha dit...

que haya salones polibalentes a los que puedan acceder los vecinos para realizar diferentes actividades según el momento,reuniones y que haya zona de ocio para los jóvenes.Además como pone en el post que haya cine fórum y algunas películas en versión original.

Anònim ha dit...

Volem una Casa de la Joventut que estiga cèntrica i gran! On capigam tots els joves, que siga un espai de participació ciutadana. QUE ES EL QUE FALTA A LA CANYADA!!

Anònim ha dit...

Yo creo que sería muy importante que los jóvenes pudieran visitar otras Casa de Juventud de los pueblos de nuestro entorno, para ver que dotaciones tienen y cuáles son las que más necesitan y carecen, sería una información muy valiosa para ellos.
Por otro lado creo que un espacio donde ellos puedan desarrollar la actividades socios culturales como: salón multifuncional, con posibilidad para proyecciones de cine, representaciones teatrales , conciertos, charlas etc. Les vendría muy bien.
Un sala de informática con acceso a internet donde se puedan impartir curso que les pueda interesar, en definitiva un espacio dotado lo mejor posible para que sea un lugar de convivencia de ocio y cultura de nuestros jóvenes.
Muy importante dotarlo del personal necesario para que tenga un buen funcionamiento.